מפגשי הסופר עם ינץ הם משהו אחר

לפרטים נוספים ולתיאום מפגשים: 0502933360 (דקלה) או בדוא"ל: dodarye@dodarye.com

 

עם צאתו לאור של הספר החדש הנסיכה אביגיל ובית החרושת לרגשות, המפגשים של ינץ משתנים, והסיפורים מאחורי הקלעים של הספר החדש מצטרפים לחגיגה.

מאז שהתפרסם ספר הילדים הראשון בסדרת הרפתקאות דוד אריה, ינץ החל לקיים מפגשי סופר בכל רחבי הארץ – בבתי ספר, בספריות, במרכזים קהילתיים וכדומה. במרוצת השנים המפגשים של ינץ הפכו למעין מופע קטן שמשלב סטנד-אפ, סיפורים תיאטרליים מהחיים ומהספרים, שמעניקים למשתתפים ולמשתתפות חוויה חד פעמית מרגשת, מצחיקה ומלמדת. ינץ צבר ניסיון של יותר מ-14 שנה במפגשים. בימי שגרה הוא פוגש כ-2000 תלמידים בחודש, ובחודש הקריאה יותר מ-10,000 ילדים והורים. הוא מקיים מפגשי סופר בישראל וגם ברחבי העולם.

ינץ מספר: "זה היה תהליך. בשנים הראשונות הייתי מעביר מפגשי סופר סטנדרטיים, אבל לאט לאט גיליתי בתוכי יכולות משחק וסיפור סיפורים, והמפגשים הפכו להרבה יותר חווייתיים. חשוב לי לסחוף את הקהל במפגשים ולאפשר לילדים ולילדות לגלות מה ומי עומדים מאחורי הספרים שהם אוהבים, ובו בזמן להראות להם שיצירתיות יכולה להיות חלק מהחיים שלהם."

במפגשים ינץ מתייחס לספרים האהובים שלו – סדרת הרפתקאות דוד אריה, סדרת כשסבא אליהו היה קטן, הנסיכה אביגיל ובית החרושת לרגשות, המורה דרורה לא מפלצת ועוד.

המפגשים מותאמי גיל. ינץ מעביר מפגשים לכל שכבות בי"ס יסודי ואף לתלמידי חטיבת הביניים – בקבוצות של 80 משתתפים ובפני אולמות אודיטוריום.

"יותר מהכל, מפגש סופר צריך לעורר השראה – לקריאה, לאהבת ספרים, ליצירתיות, לאהבת העברית, לגילוי שסיפורים וספרים הם כיף לא רגיל," מסכם ינץ.

מורות וספרניות ממליצות על המפגשים עם ינץ:

"המפגש היה מרתק. ינץ משעשע, קצבי וחכם. הילדים היו מרותקים, וכך גם הוריהם וצוות המורים. הדברים קולחים ומותאמים לעולמם של הילדים." – מיכל, בי"ס גשר, כפר שמריהו.

"ינץ היה סבלני וקשוב לתלמידים.ות, הוא היה מצחיק, שנון והצליח לסחוף את התלמידים בסיפורו האישי על ימיו כתלמיד בבית הספר." – מיכל, בי"ס רמת אביב ג'.

רגעים ממפגשים:

 

 

 

לפרטים נוספים ולתיאום מפגשים: 0502933360 (דקלה) או בדוא"ל: dodarye@dodarye.com

העולם של ינץ